Sol och sen flyttade vi.

Igår va man med Josefine, Bobbas, Fabbe, Eddie och Tobbe en stund. Mys. Sen vare nå andra där med men som jag inte la märke till vilka de va så.

Sen åkte jag till Momma o tog de lugnt, surrade massa med Dennis, så på Tisdag blire nog till o umgås med han :)
Därefter va klockan kvart i 12 typ, så då gick jag ut o gick. Gick bort o träffade Jesper en sväng på Valla, sen gick jag till Kristoffer o umgicks lite med han. Sen vid 1? Så gick jag hemåt igen. La mig o kikade på A long weekend, men såg inge länge. Bestämde mig för att gå upp o lägga mig istället. Somna vid 2?

Idag vakna jag 10, men bestämde mig o sova lite till, så vid 11 klev jag upp. Märkte att jag va sjuk :(
Men fikade o donade på. Sen gick jag bort till Josefine, där även Bobbas, Fabbe o Tobbe va. Hjälpte henne i våran lägenhet ;) Så nu ha vi flyttat :D
Haha.
Sen ha ja sett klart på filmen jag börja se igår, sen åkte jag o hämtade mor så åkte vi hem.
Nu ska jag ducha, sen blire Junsele ikväll kanske.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss