Fråga Olle

Ha inte kunnat sove nå inatt heller. Vet inte vad det är, om de är pga förkylningen eller vad det är.
Så idag tog jag sovmorron, klev upp vid 11. Duschade o ställde mig i ordning, sen åkte jag på GB, träffade Älsk, också gick vi på Fråga Olle i samlingssalen, kollar inte på Fråga Olle på 5an, trodde han skulle va en tråkig programledare som alla andra, men han va rätt rolig faktiskt.
Efter så åkte vi på Kläddax och skulle kolla på en jacka, men hitta ingen i lämpligt pris, så vi åkte vidare ner på skattkistan o skulle kolla lite, men då stötte vi på syster och wille. Så då vände vi om o följde med dom på Ica.
Men först mötte vi upp Ogge (Kompis till Dennis) utanför, också gick vi ner på Jocks, han förde över sitt kort på mig (medlem t.o.m maj - 09) för han bo i Norge nu och behöver de inte :P Så fick de gratis, de va snällt. Så nu när jag bli frisk så bli de till o träna. Wehei.
Sen gick vi in på Ica o handla pölsa så nu är vi hemma o håll på med maten.

Får se vad som händer sen, antagligen lite städning och hälsa på lillebror.

Hej så länge!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss