Kyckling och polisbesök

Då va ännu en helg över, den ha innehålle en tripp till Junsele och bartömning på impan.

På fredagen vid 11 så åkte jag, Dennis, Carro o Thomas upp till Junsele, nykter och skötsamma :) Träffa massa roligt folk.
På vägen hem, vid 3 halv 4 så stanna vi till i forsmo, skulle hämta lite grejer men då va de låst överallt, och dom hade inte hätt ut nyckeln, så de vart till o klättra in genom källarfönstre. Yeah. Tur man ha vanan inne :P
Sen vart de macker o mys när vi kom hem.

Igår åkte vi ut till syster och hans, för hans fyllde år :) Dom bjöd på mat. fika och öle :)
Sen åkte vi hem till halv 9 (?), så kom Dinka, Carro o Fredrik, hade riktigt roligt faktiskt. Man behöv inte va många för o ha kul :) Sen vid 11 åkte vi med Nicke o Persson ner på Impuls. Grymt mycket folk och trångt vare. Men hade riktigt kul ändå! Thanks everyone <3

Idag så ha man vare i forsmo, sen när man kom hem tänkte jag städa men ides verkligen inte. Så ha lege här, ska se på na serier nu tro ja. vänta på att mannen min komma hem :)


 

Dagens horoskop!
Oxen 20. april - 20. maj
Det är dags för kärlek. Det tycker du säkert att det har varit länge,
men nu verkar det som om, den nästan knackar på dörren.



 

Jag älskar dig min sötnos! Ville bara få det sagt :')

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss