Dålig förlorare?

Idag så vart de till o kliva upp 10, skulle egentligen upp vid 9, så vi kunde åka till stan till 10.
Men jag va så trött så jag gatt ligga o dra mig.
Men halv 11-11 va vi istan iaf. Dennis kollade på kostym och jag köpte mig en stooor sparbössa, ram till mitt kort jag framkallat, och ett par myspys byxor.

När vi kom hem så städade jag, så nu äre rent o snyggt. Bara byta sängkläder så är de klart!
När jag städat klart så satte vi oss och spelade Skip-bo, och lyssna nu här.

Dennis hade ett kort kvar att lägga ut, och om jag försöker hindra han att lägga ut de kortet så jag kan vinna istället, är de då jag som är dålig förlorare eller är de han? För han är nu sur och säger att jag är dålig förlorare,  att de va därför jag hindrade han o lägga ut sista kortet.
Har jag fattat fel, man spelar väl för o vinna, inte för att låta den andra vinna? :P


Vi ska nog inte spela kort mot varann ;P
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss