film, film och film

Igår va de en slödag, så efter middagen så la jag o Ida oss o kikade på Solstice, mycket bra film.
Efter de vart de till o kika på Vacancy, mycket bra den med. Sen åkte Ida hem, hon vågade inte se nå mer. Så då la jag o Dennis oss och kikade på Son of rambow, skoj varen :)

Vaknade 7 imorse av Dennis jävla väckarklocka. Sen vakna Wille, så då vare lika bra o kliva upp igen, hade vare omöjligt att somna om. Gick upp, åt gröt. Busade lite med Wille.
Sen vart de till o kika på Top Model. Sen kika jag på Beethoven 5, men ska se klart den sen för såg inte hela, tog mig en power nap.
Även Ida ha vare förbi en sväng. Hämta snusdosan, busa lite med Wille.

Resten av dagen ha jag mest bara lege vid datorn, sorterat och raderat lite filmer.

Nu blire mat, men sen vad händer då? :)
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss