låångt uppehåll

Nu vart de ett litet långt uppehåll sen jag blogga sist.

På fredagen skrev jag att jag skulle ut o snurra. Och så vart de med. Åkte till stan, snurrade runt, tog upp Dinka, träffade Patrik. Snurrade ännu mer, fick 5 körningar, så tjänade 500 kr.  Inte dåligt de!
Sen tog man en paus på Hullstaparkeringen där Patrik och Sigge sällskapade.

Halv 3 bar de iväg hemåt.


Lördagen klev jag upp vid kvart i 10 (?), for till stan, dumpade Dennis vid Ica där han skulle tas upp av Robin för dom skulle till Sundsvall. For o solade, tog upp Dinka, åkte på Hullsta och köpte fika, sen åkte vi upp på Hallsta o satte oss på utsiktsplatsen o fikade. Grymt härligt! Låg på huven i bara shorts och linne, underbart! Och va även barfota hela dagen, de kändes hur bra som helst för nu är sommaren på väg!
När klockan vart kvart i 3 så åkte vi o handlade fil o lövbiff som pappa sa att jag skulle köpa innan ja for hem. Så åkte vi hem, Dinka va hembjuden på middag hos oss. Så vi satte oss i solen och spelade yatzy och Skip-bo innan maten va klar. Grymt härligt.

Kl 6 vart de till o åka på jobbet. Gick riktigt bra. Efter åkte jag o snurra på stan, hämtade Fredrik. Gick på valvet, träffade Thiaba och Sandra utanför så dom slet med mig in.
Träffade Dennis E där inne, satt o prata med han nästan hela kvällen, men även Anton och Sunka sällskapade emellan åt.
Gick därifrån vid halv 2. Åkte och hämta Dennis. Men han fick köra på vägen hem, för jag tog o drack mig en öl jag fick av Fredrik. Den va goood!
Väl hemma så låg vi o surra ett tag, innan vi tillslut somna.

De va min helg de. Ha vare trevligt :)

Idag bli de en riktig slödag.
Och imorgon kanske jobb?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss