My life be like .. ?

Sitter i min lilla vrå i källarn, funderar över mitt liv.
Mycket tankar, frågor och sånt som far omkring nu.
Och mitt horoskop denna dag hjälper inte direkt.

Oxen 20. april - 20. maj
När man tar en chans, vinner man inte alltid -
men därför kan det ändå vara det rätta valet att ha gjort försöket!


Igår va jag chafför till Junsele till Koffe, Bodin, Frida och Amanda. Körde Bodins Audi, trodde inte jag skulle tycka om o köra den, men de gjorde jag. Skön som tusan och lätt att slira och sladda med, så Bodin ha nog inge dubb kvar på däcken. Hähä.
Händelserik kväll blev det iaf. Trots alla incidenter, oplanerade händelser och ett besök på akuten så var de en mycket rolig kväll. Kändes som gamla tider och det behövde jag verkligen.  
Kom hem 4 inatt. Somnade ganska direkt efter jag myst massa med Didas, hon låg på min mage och kurrade, och där somna hon tillslut.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss