näsåkerstripp

Idag vaknade jag vid halv 11? Klev upp o fikade, för en gångs skull. Brukar aldrig fika när jag är ensam hemma.
Satt vid datorn, tråkigt väder ute, de regnade. Men de är bra, då kanske gräset bli grönt fortare.
Senare under dagen vart de sol igen, sköönt. Åkte till Ida som va hemma, satt o surra. Sen åkte vi till stan, lämnade bilen till mamma. Åkte o köpte en glass innan vi åkte på Nipan o hälsa på Dennis, där även Manne o Håkan va o hälsa på.

Sen åkte jag o Ida hem hit, satt o surra. Efter en stund kom Dennis och Patrik med, men Patrik åkte nästan direkt.
Så satte vi oss o käka o Ida for hon med.

Sen vart de datorn och brände en ny skiva. Sen åkte jag o Dennis till Näsåker, träffa Patrik, Dennis skulle hämta nå papper som han glömde i bilen när han åkte hem. Sen satte vi oss utan för Ingelas Cafe, Sigge, Manne och Simon joinade oss också. Trevligt! Så skönt ute nu. Synd bara att myggen ha börja komme fram.

Nu sitter jag o surrar med Dennis E och funderar på om man ska upp o lägga sig i sängen o leka lite med PS.

hej tills vidare.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss