Kramfors crousing och kubbturnering.

I fredagsnatt vid 1 så drog jag ner till stan och sov med älsk. Kom hem i princip samtidigt, han hade ju vare och jobbat.
Myste massa, som jag saknat det!
På lördagen så ville jag ligga kvar o mysa hela dagen, men vid 12 så klev jag upp och ställde mig i ordning lite fort, sen kom mamma också for vi på Risön och kollade på kubbturneringen. Sollefteå Bygg o Renovering gjorde de bra, men vann tyvärr inte. De gjorde Övergårdsbil i stället, dom va riktigt duktig faktiskt.

På kvällen åkte jag o Dennis till Kramfors, där de va Crousing. Märkte att Kramfors är inget för mig, de händer ju lixom inget. Hehe. Hade lite halvtråkigt där ett tag, men sen kom Henke, Håkan, Jeff och Oskar, så då vart de lite roligare. Henke va ju så i storfylla så. Hoho!

Men vid kvart över 1 så begav sig jag och mitt lilla fyllo hem och myste.


Idag har vi städat och donat på i lägenheten, sen bar de iväg till momma o morfar för morfar fyllde år, där va de en massa folk. Gott med tårta och trevligt sällskap!
Men nu ska jag nog allt ta mitt pick och pack och åka till Ramvik och kolla på LIA's match. See you there!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss