Mys dag med min älskade systerson!

Idag vart de ännu en mysdag med min älskade systerson.
Måste vara världens goaste pojk <3
Stolt moster är vad jag är.


Vi åkte till stan vid halv 3, mötte upp Lina, Brunne, Odin, Cissi och Emelie, de vart en fika på Hullsta. Gott gott! Sprang omkring o busade med wille, jagade fåglar o.s.v. Sen splittrades vi. Gick till parken en sväng, lillgubben gjorde illa sig, så for direkt i princip, hämtade Dinka och for på Kläddax, jag köpte ett par jeans som jag egentligen inte har råd med, men grisen finns väl till för att rånas? Sen tog vi en sväng på bolaget, Wille åkte kundvagns bil vilket han tyckte va mycket roligt. Men de skulle jag också ha tyckte om jag va i den åldern. Men de gällde att man inte ställde han för nära burkarna och flaskorna för då röks dom med.

Vid 5 åkte vi till syster o hans, satt där o surra ett tag, men när vi skulle åka igen så börja Wille grina, fick otroligt dåligt samvete, de gör ju så ont i mig när han grinar. Älskade gubben min!

Ne nu ska jag kasta i mig nån mat, sen bär de iväg till stan för att gå på bio med Dinka o kanske Dennis.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss