Nu taggar vi!

God morgon gott folk!
Nu ha man stege upp, ska till o börja packa lite grejer som ska med till stan, sen ska jag sola eftersom de inte vart av igår. Solarie på solgården är ju trasigt, så få ta Drop in solarie eller va man nu kalla de. Ska bli skönt o få lite färg.
Se ju ut som ett spöke nu! Usch.

Vill bara berätta att jag har haft världens vildaste natt tro jag.
Drömde först att Patrik jävlades med mig och att ja vart så förbannat så att jag slog han så han vart alldeles blå och uppsvullen i ansiktet, sen slog han tillbaka en gång på mig.

När jag vaknade så hade jag svinont i en tand, känns exakt som man fått en smäll, ha jag dunkat in tanden i vägen på nå konstigt sätt eller ha nån vare o slage mig inatt? Mysko äre iaf.

Sen drömde jag att ja va på nån påskfest av nå slag, Linas bebis va utklädd till en söt liten gul kyckling, Melinda och Helene bråkade, sen åkte jag på nån båt över älven för jag skulle till bussen, då träffa jag på några som ja inte kommer ihåg nu vilka de va, men arg vart jag iaf och kasta sönder telefon i alla dess delar, slog sönder fönster, kastade blommer i golvet.

Ja allt va en enda röra. Jag gillar inte o va arg när jag drömmer, man är ju som fortfarande arg när man vakna, iaf jag. Tur inte Dennis sov här, då hade de väl gått ut över han skulle jag tippa på.
Postat av: Lina
URL: http://lina007.blogspot.com 2009-08-15 / 19:03:00

Söt är han allt, men ingen kyckling dock. ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss