Sicken helg!

Damn vilken bra helg jag har haft.
Började med grillning och öle hos Cissi i lördag, med Dinka, Jimmie, Lump, Helene och Johanna, också va Dennis med stundvis.
Hade en ruskit trevlig förfest. Vid halv 12 vart de valvet. Björck va så snäll och skjutsade ner oss.

Massa surr, träffade massa roliga människor, dansade som aldrig förr och drack en sjuhelvetes massa öl.
Oj vilken underbar kväll, men de va inte slut efter krogen.
Satt på Kinas uteservering en sväng pga det dåliga vädret. Vissa åt, vissa inte.

Vid 3 halv 4 (?) så bar de iväg hem till mig, jag, Dinka, Lump och Jimmie. Men först gatt jag sträcka mig i arslet eller vad fan jag gjorde, kunde inte gå utan att de gjorde förbannat ont. Vette fan hur ja lyckades.

Men hemma hos mig vart de fika, öldrickning och massa bus och jävelskap. Kul hade jag. Förutom när jag vart less på dom :P Halv 6 for dom iaf, tacka gudarna för de! Haha ;)

Men men. Söndagen vaknaden jag av att älskling kom och kröp ner hos mig. Sen vart de fika o mys framför en film innan vi drog till Näsåker och kika på deras match, dom vann. Grattis grappar!

Ne nu hinn ja inte skriva nå mer, måste fika innan ja hungra ihjäl!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss