Sundsvall med älsk. Sen fest!

I lördags drog jag och älskling till Sundsvall. Strosade omkring och mådde gått, jag köpte två linnen, en tröja, armband, och lite småkraffs på Ikea.
Men bäst av allt va systemkameran, som jag va när att inte få.
Dom hade den endast på Expert, men när ja skulle betala och dela upp betalningen på 12 månader så fick jag inte, eftersom jag inte hade fast inkomst. Besviken vart jag och vi åkte därifrån, men då vände Dennis efter ett tag och ringde mamma och bad hon föra över pengar till han, så köpte han den åt mig! Så nu ska jag betala av till han istället. Jag ha verkligen världens bästa pojkvän! Jag älskar dig så gubben.

Utgång med Johanna och Louise på kvällen, bra med folk vare där. Efterfest vart de med med Belle och Marcus, badade bubbelbad och hade allmänt skoj. Hemfärd vid halv 7?

Igår när jag klev upp så tog jag fram kameran direkt som hade lege på laddning hela natten, sen vart de inte en lugn stund, tro mamma och Dennis höll på o gå i taket för att jag knäppte så mycket.

På kvällen vart de Skedomssjön en sväng med Dennis, Petra, Hans, Wille, Pappa och Grönlunds familjen. Mycket trevligt må ja säga.
Sen vart de hemfärd vid halv 8 och massa mys.

Klev upp 10 idag, ska till o ställda mig i ordning och sen åka ut och knäppa kort.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss