Tacos veckan?

Har alla äte tacos den här veckan eller? Verkar som så. Måste handla imorgon så jag kan fixa i ordning en tacos middag åt mig. Vart sjukt sugen när de började snackas tacos från alla dess håll och kanter.

Ikväll har jag mest bara tage det lugnt, Dennis va hem hit o åt, men sen for han direkt i princip ..
Sutte o surra med na folk o sen mest spelat massa tråkiga spel. Vill på Hörnan egentligen och dricka öl, men då vart de så att ja inte hade någon skjuts hem. Mycket trist, hade vare roligt o hänga med.

Men Louise och Dinka har iaf vare hit och hälsat på en sväng, de va nog höjdpunkten på denna kväll.
Skulle ju som sagt ut o fota och fiska, men tappade helt humöret för det. Så får ta nya tag i morgon o hoppas på att humöret är bättre då.

Nu ska jag allt ta o lägga mig o se på någon film, men vilken vet jag dock inte än. Kanske en skräckis denna ensamma kväll?
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss