Tillåtet att en kille få slå en tjej?

Oj vad många funderingar, åsikter och tankar som ha gått runt i mitt huvve idag.

Först och främst kom jag och en kollega in på misshandel. Att alla tycker att de är så fel att killar slår tjejer, visst, jag tycker också att de är fel. MEN de är absolut inte fel om tjejen har börjat slå killen och står och matar på, då tycker jag inte att de är mer än rätt av killen att slå tillbaka. 
Men de är min åsikt.

Och sen har jag komme på att jag gillar verkligen naket, helt normalt naket. Jag älskar att gå naken, inte för att visa upp mig, bara för att de är så skönt. Hade jag fått bestämma så skulle alla gå naken.
KASTA KLÄDERNA OCH FRAM MED NUDISTERNA!



Sen är de många fler funderingar och åsikter som har dykt upp, men dom tar vi en annan dag ..
Postat av: Olle
2012-04-19 / 19:22:55

Varför publicerar du inte nakna bilder på dig själv om du förespråkar nakenhet? Vågar du inte


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss