Verkar bli en varm dag.

De verkar bli ännu en varm/kvav dag. Gick ut nu o satte mig i den lilla sol som stack fram, va riktigt varmt, tro de va 19 grader i skuggan om jag inte såg fel på temperaturmätarn.

Igår vid 20 över 9 så kom Dennis och Patrik hem, dom hämtade upp mig hos Dennis, for till Forsmo o dumpade Patrik i korsningen där man svänga ner till Forsmo ungefär.
Sen for jag o Dennis hem, han la sig direkt vilket är förståeligt.
Själv va jag uppe till 2 och såg på Navy CIS.

Idag vart man väckt kvart över 8 av min älskade sötnos till systerson som va utanför dörren o skrek o hade sig.
Så de va bara till o kliva upp, trött som man va. Men funderar dock på att sova en sväng igen så man orka dricka öle ikväll.

Aja, nu ska jag leka vidare med min sötnos!
 
Random bild.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss