16 december

Imorse vaknade jag vid 10 av klockan, såg att jag fått sms av Lars så jag la mig för o svara på de, men jag hann inte mer än skriva några bokstäver så slockna jag med telen i handen. Typiskt mig!
Men sen vakna jag vid 11 och kunde fortsätta skriva.

Har idag hunne med o städat o tvättat. O nu ska jag ta mitt pick o pack o dra söderut, mot stan vill säga.
Fick precis höra av pappa att de är 12 - ute, tur jag ha haft motorvärmarn på i 4 timmar.

Ska även hämta ut 3 julklappar. Skönt att få de gjort! Nästa år ska jag bara beställa julklappar på internet, Både för att man slipper all julstress i butikerna o sen behöver man inte betala förrän efter jul! Wehei!



Postat av: Evelyn
URL: http://evvosu.blogg.se/ 2009-12-16 / 20:18:56

Har du linser? Om inte så har du en väldigt stark klar färg på ögonen! Fint! :)


Postat av: Odile
URL: http://etthundraettmasten.blogg.se/ 2009-12-17 / 12:53:50

Shit, vilka sider köper du julklappar ifrån som gör att du kan betala efteråt?

Orkar inte heller med stressen och det skulle vara skönare med att köpa på internet.

GOD JUL :D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss