Ca 12 timmar senare.

Ja ca 12 timmar senare så är jag någorlunda klar med designen. Och känner mig faktiskt riktigt nöjd.
Har dock inte sutte alla timmar i sträck, men nästan, igår satt jag 8 timmar och i förrgår 4.

Dom senaste dagarna har jag vare näst intill okontaktbar, ha inte alls vare på humör för att träffa eller prata med någon. Vet inte alls vad de blev. Men antar att alla behöver vi tid för oss själv någon gång.
Har faktiskt vare skönt att vare själv och inte brytt mig om mobilen (första gången i hela mitt liv), men har dock skickat ett sms till mina vänner och sagt att jag lever, men att jag hör av mig om någon dag.

Har hunne med att dona på rummet, invigt mitt nya täcke som jag fick i julklapp av min kära mor och far. Jag & Dennis invigde även Cupcakes boken vi fick av kusinerna igår. Dom vart riktigt god må jag säga, funderar på att ta en nu.
Har även hunne med att ändra designen på bloggen. Skönt, sånt får alltid bort tankar och funderingar.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss