Oj oj oj vilken rolig kväll :)

Vid halv 1 igår så bar de iväg ner till Wille som fyllde 2 år, stora pojken! Han fick en stor polisbil av mig o Dennis och sen en tavla av mig där jag skreve en liten text till han :) Vart massa bus o gofika, sen kom morbror med present, de visa sig vara två bandyklubber och ett mål, o de första Wille gör är att slå mig på fotknölen, undra hur många fler smällar man få? Och undra hur mycke saker som kommer gå sönder? :P





När klockan börja närma sig 5 så gatt ja åka hem, va bara till o kasta in sig i duschen o göra sig klar för o åka på nästa partaj. Nämligen julbord på nipan med jobbet.
Hämtade upp Zarah och Åsa på Hallsta, mötte upp resten på Nipan, åt och surrade. Mycket gott och trevligt! Sen började bandet spela, de va Rough Trade som spelade. Faktiskt riktigt bra.
Själv va man nykter hela kvällen, men ack så kul jag hade både med och åt alla ;) Bäst va nog när jag gömde Åsas drink, o de första hon gör när hon inser att den är borta är att kolla under bordet. Haha!
O sen när hon skulle spela luftguitar hero, när hon skulle säga färgerna;

Å- Grön, glå .. ne va heter den?
Jag - Blå?
Å - Ne .. den där, va heter den .. ja men solen färgen!
Jag - Gul?

Haha ;D

När klockan började närma sig två så gick jag ut o starta bilen o skrapa rutorna. Då kom de 3 herrar o ville ha skjuts ner på stan, så då tjänade jag mig en hundring. Sen for jag upp för o hämta Åsa o Zarah, men när dom precis fått på sig jackerna så kom Jocke o övertala dom o stanna kvar, så då sa ja att jag kunde hämta dom om en timme, så då for jag o hämta Madde o Emma, gick på stan en sväng med dom. Träffade Jonke, Krulov, Nicke, Balbin, Göte o Tomas. Mycket trevligt. Sen for Madde hem o jag for o snurra en sväng, träffade Patrik o Danne. Sen kom min Tequila kompis Rudin, han frågade snällt om jag inte kunde skjutsa han till Rådom, visst kunde jag de. O även två andra hoppa in som ja skjutsa hem.
Men innan jag skjutsa Rudin så hämta jag Åsa och Zarah o skjutsa dom på hotelle.
Väl tillbaka i stan när jag skjutsat Rudin så va klockan kvart över 5 så då vare dags o åka o sova tyckte ja.

Hade en sjuuukt rolig kväll, hade ont i alla muskler i ansikte o magen efter att jag skrattat så mycket, de borde lätt göras om snart tyck ja!

   



Även haschtomten va med!
Postat av: Anonym
URL: http://diddisliife.blogg.se/ 2009-12-15 / 15:56:55

måste bara säga att du har en sjukt tuff stil ;)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss