Impulsiv tripp till Sundsvall.

Igår, torsdag, så vare meningen att jag skulle åka till Kramfors o hjälpa Jimmy o flytta. Men då visa de sig att Tony, han o Krille flyttat de mesta på onsdagen. För på Onsdag kväll ringde han mig o fråga om vi inte skulle dra till Sundsvall istället.



Så igår vid halv 12 så bar de iväg till Kramfors, for först på dollar men hitta inge. Sen bar de iväg till Jimmy o hoppa in i hans bil, också bar de iväg till Sundsvall.
Fikade på Charm direkt när vi kom, lika dyrt som vanligt. Sen sprang vi runt i massa affärer, o Jimmy va duktig o snäll o följde med mig in på alla klädaffärer ja gick in på :P De är inte många killar som gör de inte! Där ligger Jimmy på plus!

 

När vi va klar på Birstahuset så bar de iväg till Mediamarkt, men eftersom Jimmy bara skulle in en snabbis så tänkte ja stanna kvar i bilen o gå ut o röka medans han va inne, men de va då de hände.

Jag - Jag stannar i bilen medans du gå in.
J - Okej. (
Han tar ut nyckeln ur bilen och kliver ut)
Jag - Men varför ta du ut nyckeln?

Jimmy stänger dörren och låser sedan efter sig :O Jag skulle ju ut o röka! "Men de gå ju o öppna innifrån" tänkte ja.
Kyss mig i arslet, de gjorde de inte, testade öppna dörren för de funkar på våran saab, men icke.
Då se jag en liten nyckel-knapp på hans dörr, så jag sträcker mig över för o trycka på knappen, men hinner knappt halvvägs så går larmet!

Ringer Jimmy.

Jag - (skrattar) Jimmy, nu fåru komma ut, larmet ha ju gått.
J - (Tokskrattar) Haha ja jag kommer ut nu.

De går FLERA minuter.

Dom i bilen brevö kommer, också hör ja hur dom säger;
"Titta här ha larmet gått .. men titta, de sitter ju en i där". Jag höll på o dö, jag kände mig som en apa i bur :P o inte vart de bättre av att Jimmy tog en jävla tid på sig att komma ut :P
Väl tillbaka i bilen säger han "Men du skulle ju inte ha rört dig så mycket, därför larmet gick". Snacka om humor :O

I bilen på väg hem;

Dinka - Ha du inge skvaller?
Jimmy - Malin är gravid.
Jag - Jimmy är bög.
Dinka - Va?


De va faktiskt riktigt roligt :P

Aja, sen när vi va klar så for vi in till stan o hämtade Dinka på tåge. Sen bar de iväg till Kramfors o där efterlängtade Sylos väntade gott på oss ;D Vid 7 tacka vi Jimmy för en trevlig dag också bar de iväg till stan.

Vad som hände på kvällen får ni veta i nästa avsnitt. Fortsättning följer.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss