Jag i röd klänning, det ser man inte ofta.

På julafton hade jag (av alla människor) en röd klänning, de är inte ofta man ser mig i färgglatt vill jag lova.
Men här är de iaf, dö inte av chock.



Var mycket nöjd med julafton, fick grejer jag behövde och inte behövde, men de va bra ändå.
De bästa va nog det stora täcket av mor och far och datorväskan som jag fick av Dennis.
Fick även tallrikar, koppar, presenkort, matlagningsbok och annat smått o gått. Och jag o Dennis fick tillsammans cupcakes-bok, påslakan (men som nu måste bytas eftersom vi båda ha stora täcken), grillbestick och sen lite annat.
Helnöjd Malin var de denna jul iaf.

Men bäst av allt va nog att Wille, syster och Hans kom upp, ville ju fira jul med min älskade systerson <3
Han fick en motorsåg som han gick lös på allt med. Tur de inte va en riktigt.



Man bli aldrig för liten för o klä granen (men de jag klädde den med va inte uppskattat av min käre mor);

Postat av: Pania
URL: http://paniat.blogg.se/ 2009-12-31 / 15:42:47

men vilka snygga ben du har människa!! :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss