Kaffe, Simpsons och Yatzy.

Igår när vi kom till stan så dumpa jag Dinka hemma hos henne, hon ville träffa familjen innan vi skulle ha myskväll hos Louise :)
Så jag for till Dennis o mös lite innan jag for o hämta Cissi, för vi skulle till Per o dricka Kaffe :) Satt där o surra massa, även Smedman kom o sällskapade efter ett tag.
Sen la vi oss o kikade på Simpsons the movie som Per promt skulle se. Den va faktiskt kul :) Såg dock bara halva, för när vi ringt Dinka några x antal ggr o inte fått svar så for jag o Cissi ner själv till louise o spelade yatzy :) Louise hade flyt, hon skulle ha köpt en triss jävel.

Vid halv 12 bar de iväg hemåt, låg o surra med massa folk innan jag skulle lägga mig. När jag trodde klockan va 1 så visade de sig att den va halv 3, så de va dags att sova. Men kunde inte sova, sen fick jag sms av Patrik vid 4, smsa lite med han o sen somna jag. Skönt!

Idag vakna jag till en morron som visade sig bli en helvetes morron. Först ringer folk o gnäller, sen när jag ska hä på motorvärmarn så är vi utan ström, vilket resultera i att jag inte kunde ligga vid datorn eller ladda telen. Måttligt arg tänkte jag gå o duscha o åka direkt till stan. Men när jag ska duscha så ha vi ingen dusch nere längre .. Där gick gränsen! Då la jag mig o ringde Louise o surra med henne, o vips kom strömmen tillbaka, Louise är en jävla turnisse!

Vid 2 for jag till stan, hämta upp Louise o for på stan o fika o kolla runt lite. Hitta två klänningar, finns dom kvar på måndag så köper jag någon av dom, vet inte vilken än bara :S
Sen hälsa vi på Dinka, hjälpte henne o rensa hennes dator lite. Sen bar de i väg o hämta mamma hos Momma o skjutsa hem henne.

Nu ska jag till stan snart igen, bli mys o spelkväll hos Louise med henne, Dinka o Cissi tro ja :)

Postat av: ellinor
URL: http://ellinormansson.blogg.se/ 2009-12-23 / 22:05:20

tycker du är grymt ball ;D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss