Lägenhetsstök, julklappar och JUL!

I måndags va jag o Dinka o hjälpte Jimmy i lägenheten, ställde i ordning så gott de gick, sen spelade vi Yatzy, drack julmust och åt massa kaker :D Riktigt trevligt!
Efter vart de solning för min o Dinkas del innan de bar iväg hemåt.

Tisdagen innebar julklappsshopping på hög nivå. Gick på stan med Louise, Johanna och Hanna. Handlade nästan alla klappar. Fattar inte alls varför jag handlar dom i sista minuten, varje jävla åååår! Men de gick bra iaf.
När vi va klar på stan så gick vi till Louise och spelade Yatzy, de va kul :D Men Johanna håller nog inte alls med ;P

Onsdag innebar att agera snäll syster, åkte ner till syster och Hans och hjälpte dom o städa medans dom höll på med den kommande "det"s rum. Sen kom lilleman hem som sove hos momma o morfar. Då vart de massa bus o lek med han innan de tillslut bar i väg hemåt. Och vid halv 6 så vart de mat på City med Louise o Dinka. En liten mysmiddag :) Sen va de planerat att jag o Dinka skulle sola, men de va fullt så de sket sig :S Kvällen vart lugn med massa julklappsinslagning och städning. For även upp till Momma på backen med en julklapp, satt där o fika o surra med momma o illa :) Därefter hem o slå in de sista, tog mig en skinkmacka och julmust (själv, eftersom alla va tråkig o gick o sov) och sen la jag mig o kikade på Astrid Lindgrens jul :)


O idag är dagen kommen, Julafton :) Vaknade först 8 men somnade om och klev sen upp vid 10. Åt gröt o bara mös :) O nu ska ja till o hoppa in i duschen o sen blire Kalle Anka, som jag aldrig tänker bli för gammal för o se :)

God jul!
Postat av: diana
URL: http://dianasblogg.blogg.se/ 2009-12-25 / 18:55:28

Kul blogg du har! Ska vi följa varandras via blogglovin? =) P.s. Kolla gärna in mina tävlingar, tror några av dem skulle passa dig! =) KRAM


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss