Nykter och trevlig helg!

Härligt med en helnykter helg. Dessa kommer de bli många fler av vill ja lova. Dom som känner mig nu får nog en chock?

I lördags så va jag och Dinka hos Cissi, spelade Yatzy och surrade. Vid halv 11 så for jag o Dinka ut o snurra, hämtade Louise. Satt o surrade o kolla lite på stan. Vid kvart över 1 så dumpa vi av Louise för hon skulle sova, o sen hann vi inte längre än till Nordea banken så träffa vi på Dennis, Patrik o Erik. Men Dennis gick bort på stan för o äta, men Erik o Patrik va inte alls lika pigg så dom stanna i bilen. 
Patrik somna framme hos mig och Erik satt i baksäte halvt som halvt sovandes :P
Träffa även Sofie, Robin och Rudin, trevligt. Även Madde m.fl kom o sa hej :)
Och sen efter många om och men så kom Erik o Patriks chafför, men då ville inte Patrik åka med dom hem utan att jag skjutsa hem han så då bar de iväg till Näsåker, men då hade han ingen nyckel så vi for ut o snurra till chafförn kom med nyckeln, och då hade även Dennis åkt med så jag tog med han till stan :)
Va hemma vid 5, men en mycket trevlig kväll va de :)

 

Bild 1: Trött Patrik som prata om att han va nykter :P
Bild 2: En trött Erik som inte alls gilla kameran och ville hem :P

Söndagen vakna man pigg o kry, gick på stan med Dinka, hon köpa hårfärg o lite annat. O sen gick vi till Thiabas butik och surrade, satt där 1 ½ timme ;P Haha. Men sen vart vi utkörd när dom stängde så då bar de iväg till Dennis o därefter åkte vi till Forsmo och käkade. Kom tillbaka till stan vid halv 9 o då vart de till o kika på Blood Diamond. Somnade dock runt halv 11 tro ja :P

Idag vakna jag 20 i 10, låg i sängen o drog mig till halv 11 ? Klev upp o fika o duscha, sen kom min älskade systerson. Myste framför Musse piggs jul o åt klementiner. Sen gick vi ut o åkte pulka en sväng innan vi åkte o åt lunch med Louise. Därefter vart Wille så trött så då tog jag och åkte hem med han. Satt där o såg på Emil med Wille o Hans. När klockan vart 3 så tog jag o åkte hemåt o ha sen dess lege o bara tage de lugnt. Och nu ska jag nog till o åka till stan, ska bara äta först.
Ska till Jimmy med Dinka o hjälpa han o städa o inreda lägenheten :) Ska bli kul!



sötaste wille hemma i Forsmo, sitter o kollar på Nalle Puh på mosters rum :)

Postat av: mikaela
URL: http://mikaelatallkvist.blogg.se/ 2009-12-23 / 22:48:39

ha en riktigt god jul ! (:

och kolla gärna in mina teckningar på bloggen

kram


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss