Benjamin button och Sex drive

Ja då va man hemkommen från bion, såg på Benjamin Button som jag sagt tidigare, den va bra, så den rekomendera jag att du ska se. Dock är den 2 timmar och 45 minuter, hade jag vetat de så hade jag inte sett den på bio.
Men de va mysigt ändå på nå sätt o va på bio, kände mig lite kär på nytt faktiskt. (Ja nu tänker väl du "hur kan man göra de på en bio?" men så var de iaf)

Vet inte om jag sagt de, men sen jag o Dennis flyttade till Forsmo så har vi bott på Petras föredetta rum (även kallad iglon för de är så grymt kallt på de rummet) för mitt rum har vare fyllt med grejjer som ska in på toan när vi ha renoverat klart. Men iaf så när vi kom hem så hade mamma o pappa flyttat ut de flesta grejerna, så nu kan jag o Dennis äntligen sova där inne, ska bli skönt med lite värme.

Så nu blire de till att se Sex Drive, en film som jag tat hem ikväll.
Imorgon blire till o vara barnvakt åt Wille mellan kvart i ett och kvart i 3, massa myyyys.

Dagens horoskop, Oxen 20. april - 20. maj
"I dag får du säkert uppleva, att du kan vara ett mycket stort stöd för en person,
som står dig nära. Avsätt tid till honom/henne."

Vem är du som jag skulle ha ställt upp för?


God natt allesammans!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss