Blondinbella

Den där rubriken har inget med mitt inlägg att göra, skulle mest bara kolla hur många som va nyfiken att kolla vad jag skrev om henne.

Idag vakna man tio i 9 av att syster ringer. Var klarvaken till halv 10 efter de, men lyckades somna om en timme.
Dock ångra jag att jag inte klev upp, men en liten sovmorron har aldrig skadat.
Har frågat lil'dennis om vi ska dricka en öl ikväll, så de kanske blir vad som händer ikväll. Skulle va trevligt, för de va längesen man umgicks med han.

Just nu är man barnvakt åt Wille, men han ligger och sover. Så då passa jag på att sätta mig här fram och tillbaka.
Men tro jag ska gå upp och äta en kladdkakebit.

Dagens horoskop, Oxen 20. april - 20. maj
Kvällen är som gjord för en fest - du har säkert redan lagt upp planer,
och det ser ut att bli en rolig och minnesvärd kväll.

Hörs sen!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss