Dålig sömn

Ja de kan man säga, somnade runt 1 ungefär, vaknade säkerligen 10 ggr mellan 1 och 7, slog inte Dennis mig så försökte han putta ut mig ur sängen. Och var de inte han som gjorde nå så vaknade jag av olika drömmar.
Men kl 7 klev jag upp iaf, väckte Dennis. Fikade med han och sen la jag mig. Trodde jag skulle få lite sömn så jag inte skulle vara allt för trött på jobbet ikväll.
Men fick jag de? NEJ.
De ringde 4 jävla försäljarjävlar mellan 8 och halv 10, och dom ringde säkert 20 signaler var. Så jag vart ganska jävla less och förbannad, hade lust att svara och ryta till åt dom men hade inte orken till de.
Men klev upp runt 11 iaf, har donat lite med rummet, plockat ur och i diskmaskin, kollat runt lite på internet, och nu ska jag ta och lägga mig o se på Las Vegas.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss