givande dag

Skulle kliva upp klockan tio idag, skulle följa med Cissi när hon solade. Men var så förbannat trött så jag pallade inte kliva upp.
Klev upp vid kvart över elva istället, fikade lite innan jag började hjälpa mamma att städa upp lite. Är ju sånn satans röra nu när vi håll på o renovera.
När klockan började närma sig ett så åkte jag till stan, for till Hallsta och surrade med Sofie, trevligt som alltid. Synd att hon ska sluta.
Därefter åkte jag ner på Arbetsförmedlingen, gatt fråga om na papper som ja fick hem på posten för ett tag sedan. Tog liten stund men tillslut kom jag därifrån och åkte o sa hej till Dennis innan jag for hem. Och nu sitter jag här och ska skriva ett CV (hjälp).

Dagens horoskop, Oxen.
Kemi: Du kan träffa en person, där du omedelbart känner en stark koppling;
där ni omedelbart förstår varandra.


Hm, vem kan du vara då? Jag har ju bara träffat Sofie och gubben på Arbetsförmedlingen.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss