God morgon

ja de skulle man nästan kunna säga för jag vakna nyss.

Skulle som sagt på Arbetsförmedlingeen idag, vart inge av. Klev upp, gjorde mig i ordning, men sen så börja jag kallsvettas o vart  yr, så jag skippade de. La mig o vila ett tag, sen åkte jag o hämta Dennis också åkte vi o hälsa på momma. Hon gjorde gröt till mig :) Momma är bäst!
Sen for vi på skattkistan en sväng och kläddax. Skjutsa Dinka på bilskolan, tänkte hälsa på Kattis också, men hon svarade inte.
Så vi åkte hem.

Sen vart de mys med gopojken som pappa hämtat på dagis! Love love love.

Ikväll ha jag sett på Las Vegas på 5:an, sen kolla jag på ett avsnitt på datorn, sen somna jag i ca 2 timmar? Nu bli de äta lite om de går o sen sova igen.

gnight
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss