Helg fylld av öl

Jardu, har inte riktigt hunne med att skriva något ihelgen.

I fredags så låg jag o kikade på Terminator of Sarah Connor chronicles, men jag va så trött så somnade mitt i programet. Kl 8 ringde Louise och väckte mig occh sa att hon va på väg o hämta mig, för de skulle bli öldrickning. Så jag stressade upp och tog en snabbdusch och va näst intill klar när hon kom.
Åkte till Johan och satt där och drack, de va Louise, Johan och Hanna. Kring 12 så bestämde vi damer oss för att kolla läget på Bowlingen, träffade massa roligt folk.
Louise och Hanna bestämde sig ganska tidigt för att lämna mig.
När klockan vart 2 och bowlingen stängde igen, så gick jag, Dennis, Oscar, Marcus, Frida och Sara till 64ans, dom skulle käka och jag skulle köpa ciggaretter.
Halv 4 så kom Dennis och hämtade oss, skjutsade alla till deras hem. Sen åkte vi hem o mös massa. De va mys.

Lördagen, ja då låg jag till halv 2, va svintrött. Sen vart de till o åka på jobbet kl 4. Gick någolunda bra, vart lite stressit bara, men tur kunderna va trevlig och förstående. Halv 10 kom Hanna och Louise upp och sällskapade mig, sen slutade jag klockan 10, och då vart de öldrickning. Mums.
Och när klockan började närma sig 11 så rörde vi oss mot Valvet. Träffade mycket roligt folk. Men de va lite dåligt drag där ett tag, men vart bättre ju senare de vart.
Efter stängning så gick jag och Hanna och åt mat, de va efterlängtat vill jag lova. Därefter gick Hanna hem, och jag gick in på Valvet i väntan på att Robin skulle sluta, skulle åka med han hem, men Dennis hann före. Men innan vi åkte hem så gatt vi åka upp till Näsåker och lämna av Ronny, Erik och Mattias.
Men kom hem till slut iaf.

Tackar alla för en bra helg :)

Idag så har vi legat och kollat på Gran Torino, en mycket bra film må jag säga. Så ta o kika på den vettja.
Nu ska jag ta mig nå o äta. Får väl se om man skriver något senare. Tjing!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss