Jobb och en runda på staden

Cissi o Dinka va här igår som sagt. Vi drack kaffe, cola och spelade Fia. Jag vann 2 ggr, och Dinka vann 1 gång. Vid halv 12 så åkte dom till stan och jag o Dennis kröp ner och kollade på Las vegas, bra som alltid.

Idag har jag jobbat, bröloppsfest på Hallsta, Cattis (min förra lärare) som hade den. Så även Conny (en annan gammal lärare) va där, de va trevligt.
Vid halv 1 när jag slutade så åkte jag o tog upp Dinka, så tog vi några varv på stan, som gamla goda tider. Träffade Fredrik W som va lika go o gla' som vanligt. Saknar han!
Sen träffa vi Fredrik L också, som va lika gla´som vanligt han me. Sakna han med! Surrade ett tag, sen hämta han Stjärt som va i rå fylla! Skjutsa hem henne.
Sen vart de några varv till på stan innan vi tillslut bestämde för att avsluta kvällen o åka till sängen, så nu sitter jag här hemma o ska in o krypa ner vid en sovande Dennis. Och hoppas på att man tar sig upp imorgon, för då ska jag o Dinka åka till Kuben och kolla på grapparna när dom spelar fotboll. (Heja Ådalsliden, heja heja heja!!)

God natt sötnosar!

Someone told someone, that someone is the only one!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss