Seven pound

Syster och Hans tyckte maten vad go iaf, gjorde min kebabgryta och till efterrätt blev de glass med varma bär. Wille va lika go o gla' som vanligt.
Men vid halv åtta så åkte dom hemåt, och så la jag o Dennis oss och kollar på Seven Pound, en väldigt bra film av Will Smith, så den rekomenderar jag dig att se.
Efter filmen gick jag ner hit till min lilla vrå i källarn och spelade Beta, spelade mot Tommie, jag vann. Wehei!
Och nu sitter jag och pratar lite med min älskade kusin, och snart blire väl till o krypa till sängs o se ett avsnitt av Las Vegas innan man ska sova :)

Förövrigt har jag haft en helkanon dag, bra humör heeela långa dagen, och mina pengar som jag skulle fått den 17 kommer i morgon, så jag är jätteglad! Woho.

Nu säger jag god natt!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss