Sol, jobb och jag är överlycklig

Såg på Penny Dreadful igår, psykiskt film. Både bra och super dålig. Men men, thats it.

Nu sitter jag här och är redo för jobb, väntar på att mamma ska komma hem med bilen så man kan åka ner på stan, säga hej till dennis, eftersom vi komma nog inte ses på 7 dagar om jag jobbar som jag tro. (Vill säga 16-02 varje dag :P Och han gå i skola 8.30-15.30. Hehe, bra tajmat.) och efter jag ha sagt hej till han så ska jag på kläddax en sväng och kolla om dom ha någon skjorta :)
De ska bli kul o jobba, hä av sig lite energi.

Horoskop idag;

Oxen 20. april - 20. maj
Du kan vara nervös för, att andra skall tro, att du försöker hävda dig,
för att du har haft tur med att genomföra något. Glöm dem!


Hm va? Fattar inget men ändå :)

Nu kom mamma! Jobb, jobb, jobb wehei :D

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss