Svordomar, solning & hockey

Ja idag åkte man till stan vid kvart i 3, åkte o sa hej till Dennis på skolan, och sen när jag skulle åka därifrån så körde jag igenom första rondellen på remsle (om man kommer från Forsmo/Näsåkers hållet), och tro på fan att de inte vart likadant som i söndags, jo, allt släppte och jag snurrade runt i rondellen. JÄVLA SKITVÄGVERK! Dom borde ju sanda någon jävla gång. Satans idioter. Byt ut dom som jobbar där mot en grupp aper och allt skulle bli så jävla mycket bättre här på vägarna. (!?#=%?"=#%!?¤#=?"#¤) Satan vad arg jag är. Har aldrig riktigt vare nå fan åt dom jävlarna.
Aja, nog med svordommar, for och träffade Cissi också gick vi o sola. Sköööönt.
Därefter vart de Maggies och åt vårrullar, som alltid är lika gott. När vi va mätt och belåten så åkte vi och hämta upp Dinka och for till Anders (Cissis pappa) och surrade och kollade på band från när Cissi va liten.

Kl.7 åkte jag därifrån, åkte o mötte upp Dennis på hallen, skulle kika på matchen, Sollefteå-Njurunda. Bra match, fast ändå inte. Efter första period så sällskapade Fredrik och Maria oss, kom överens om att dom ska låna en skoter och komma upp någon dag så ska vi ut o åka o dricka varm o'boy. Trevligt! Men iaf så vart resultatet 5-5.
Väl genomfrusen var man när man kom hem, så efter pratat om varm o'boy så va jag grymt sugen på de, så jag o Dennis gjorde i ordning varm o'boy och varma macker, så nu ha man fått tillbaka värmen lite, men ytterst lite.

Imorgon ska jag o Dennis på bio, på Benjamin Button-filmen. Albin skulle kanske sällskapa oss med :)

Nu ska jag krypa ner och värma mig på Dennis och se på sista avsnittet av Las Vegas Säsong 1.

God natt gossebarn!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss