Tidig morgon

Jordu, nå vart de det alltid. Vaknade kvart över 9 av att en liten sötnos står och knackar med en sop på min dörr, hade de vare någon annan så hade jag bleve arg, men på min lilla Wille är de svårt att bli arg när han kommer in med ett stort skratt i sitt söta lilla ansikte :)

Klev upp kvart i 10, lekte massa med min goknul. Och när han åkte hem så la jag mig o kikade på Las vegas, första avsnittet av säsong 2.  Har även fått massa annat gjort under dagen, städat, rensat en låda, bakat en kladdkaka och damsugat. Man hinner med mycket när man kliver upp i tid, synd bara att man inte orkar göra det varje dag.

Ikväll ska jag o Dennis (verkar inte som att Balbin ska med) se på bio, tänkte även försöka hinna förbi på backen med en bit kladdkaka.

Nu blir de mat. Skriver senare ikväll vilket betyg filmen får!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss