de va de

Dagens horoskop!

Oxen 20. april - 20. maj
"Du kommer redan från morgonstunden ha ett väldigt gott humör,
som kommer att vara till glädje för såväl dig som för din omgivning."

Haha skitsnack.
(är på svindåligt humör)

Nuså är en wintergames över, tråkigt :S Kommer sakna massa av dom, kommer att sakna att prata engelska och så mycket mer. Men men, 1 år kvar till nästa gång.
Bästa dagarna va nog Tors-Fre tro ja, mest fart då :)
På lördagen så vaknade jag och hade svin ont i hela kroppen, i alla dess leder och huden va så öm att jag knappt kunde röra mig utan att de gjorde ont. Så jag låg i soffan hela dagen. när Dennis kom hem så tvinga han mig att ta tempern, och den visade 39,4 :S Men klev upp och åkte på jobbet. Trodde inte jag skulle palla hela kvällen, men va där till halv 3 iaf. Då kom Dennis, Robert och Jimmy och hämta mig, så släppte vi av dom hos sig och vi åkte hem.

Men men, nu ska jag nog gå o lägga mig i soffan och se på Gossip :) Ledig heeeela veckan, skönt. Så kanske man bli frisk.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss