virus

Ja igår tänkte jag ju skriva om hur de gick på Fia innan jag la mig, men då hade Dennis lyckas tage hem nå virus på datorn så jag ville inte riskera o sätta mig där så ja fick nå på min dator heller.

Men iaf så spelade vi två omgångar Fia, Cissi vann första, Dinka tvåa och jag sist. Och andra gången vann Dinka, jag tvåa och Cissi sist. Efter satt vi o surra massa, och sen for dom vid ett tiden. Då la jag o Dennis oss och kikade på Las Vegas, alltid lika bra. Sen vart de sova.

Vaknade idag, kvart i nio igen. Förstår inte vad som hänt. Men det är bra iaf. Så man komma upp i tid.
Ska iväg o kolla på Dennis match klockan ett, får se om Dinka följer med eller om hon fortfarande sover då. Hehe.
Dinka och Cissi bangade på att gå ut ikväll. Så jag få se om jag går ut eller inte.

Nu ska jag gå o duscha, håller även på att färga håret, igen. Hehe.
Hej så länge!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss