Wild life

Idag vaknade jag igen kvart i nio, helt av mig själv. Detta börja kännas bra.
Men tyvärr så råka jag lägga mig igen och sov till kvart över 10.
Då vare bara till att kliva upp, duscha, fika och sen så satte jag o Dennis P oss i bilen och begav oss mot stan, där vi plockade upp Dennis E först och sen for vi till parken parkeringen där Jennifer väntade på Dennis P, så vi dumpa av han där o sen åkte jag o Dennis E upp på Hallsta, hälsade på en sväng.
Nästa stopp va Kläd Dax, vi tog o kika på na kläder, men ingen av oss hittade något. Så vi for vidare ner på stan, gick på Stil, Crispin, Jysk, Banken och massa andra affärer.
Efter vi lessnat på de så gick vi på Bowlingen, och jag skulle spela lite på maskinerna, la i mina 6 lösa kronor som ja hade, vann 50 kr, så då gick vi på Änglarum och spanade lite, o därefter Maggies för att äta några vårrullar, supergoda som vanligt.
Sen gick vi ner på Bowlingen igen, spelade för 20 och då vann jag 190, så då vart jag glad. Och istället för o spela bort allt så tog jag ut det också åkte vi på Bolaget, handlade lite inför morrondagen och därefter for jag o lämna av Dennis hemma hos sig.
Sedan tänkte jag hälsa på Karro på valla, men då visade de sig att hon va hemma för hon hade fått sluta klockan ett för dom hade åkt skidor. Så då åkte jag dit en sväng också gick vi över till världens bästa Momma/Famma och fikade lite och surrade.
Där gav jag upp mitt rännande på stan och åkte hemöver.

Så nu sitter jag här och ska till och sortera bort lite underkläder, de börjar bli lite fullt.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss