Tidigt uppe.

Imorse klev jag upp kl 9, skönt att kliva upp i tid någon dag. Hade planerat att hinna med mycket idag, men nu är klockan redan kvart i 1, och jag ha egentligen inte gjort någon nytta alls förutom att jag ha plockat ur och i diskmaskin åt min mor.

Har även vare ner på halvön med ett fiskespö åt minsta Kusin.
Sen för en stund sen kom han och sin kompis hit och fråga om dom inte kunde åka med mig till stan för dom orkade inte cykla tillbaka :P Men eftersom ja inte skulle åka förrän vid halv 3 så ringde vi momma så fick hon skicka morfar att hämta dom.

Nu sitter jag o funderar på att damsuga rumme o börja packa lite smått inför Åsele.
Sen klockan 3 ska jag äntligen klippa bort den slitna kalufsen. Är sugen på att färga med, men ska inte göra de än på ett tag, bli ju så förbannat sletet :S

Im out!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss