Dålig uppdatering pga mycket bra väder!

Ja nog ha jag vare dålig på att uppdatera minsann! Men jag har en bra anledning och det är de oerhört underbara vädret som vi haft!

Det jag skrev i tidigare inlägg, om att Dennis hade bränt sig och att jag hade skadeglädje över det, jag tar tillbaka de! För på fredagen när han vaknade så hade han blåser över halsen, en lättare brännskada :( Stackarn! Så nu tycker jag bara synd om han.
Men på fredagen så åkte jag, mamma, pappa och Wille på risön. Myste på i några timmar innan vi sen åkte hem vid 1. För jag skulle vila lite innan jag började jobba.
Kl 5 åkte jag på jobbet, gick riktigt bra. Mamma, pappa och Dennis kom förbi och fikade med. Trevligt!
Sen när jag slutat så åkte jag och mötte Dennis på Bylla, tog en glass innan vi åkte hem.

Sen vart de Lördag, och de innebar att vi skulle åka till Kusten! Glad jag va!
De va jag, Dinka, Dennis, mamma och pappa som åkte dit. Går inte beskriva hur mycket jag älskar hårsang. Där skulle jag lätt kunna bo.
Dagen innehöll solning, massa bad, massa spelande och självklart gled vi omkring på madrasserna ute på havet.
Bilder kommer sedan när jag kopplat in min dator.

Kvällens planer va att åka till Hammarstrand med Dinka, Louise, Johanna och Hanna. Hade riktigt skoj. Synd bara att mina väninnor ville åka hem så tidigt.
Men iaf när vi kom till Långsele så hoppade jag av och åkte med Fredrik, trodde vi skulle åka direkt hem, men de vart en snabbvisit i stan först. Sen va jag hemma vid halv 3 (?). Väckte min mys när jag kom in med.

Sen kom dagen efter, söndag. Skulle egentligen åka ner på Halvön och åka båt med morbror, men de hade bleve ändrade planer så dom kom aldrig dit. Men vid kvart över 1 så åkte jag och Dennis till Näsåker för att kolla på matchen mellan LIA-Resele. LIA vann! Grattis grabbar :)
Och på kvällen hände inte mycket. Tog de lugnt och såg på Beta house!

Idag klev man upp vid 9, satt vid datorn ett tag. Va sugen på att åka o bada, men nu få min kropp vila lite efter all solning som ha vare dom senaste dagarna. Är lite öm i skinnet satt säga. Så de vart en minigolf match med Dennis istället. Han vann dock. (minigolf är inte min grej).

Nu blire till att hitta nå och äta. Får se om jag uppdaterar sen igen med bilderna!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss