Studentfirande i massor!

Har knappt hunne med att sitta vid datorn. Därför ingen uppdatering.

Fredag var de studenten för min älskade pojk och lillebror plus många fler!
Vid halv 8 åkte jag på skolan, tog upp Dinka först.
Kikade på skolavslutningen i gympasalen, drygt som attan där ett tag. Men Dennis fick stipendium, så jag vart glad och stolt över de!
Sen när den vart slut så umgicks vi med lite folk, bl.a lillebror, dennis, krulov o nå till innan de bar i väg till Parken.
Men först vart de en snabbfika på bowlingen.

Väl i parken så vart de trängsel som attan, men lyckades hitta Dennis och Patrik iaf.
Eftersom Patrik är rätt snäll ibland så fick han en nalle!

Och Dennis fick en massa. Min lilla söt!

Medans Dennis va ute och åkte Lastbil så åkte vi till momma i väntan på att åka till Kramfors för o fira Dennis, va så sugen på öl så jag sprätte mig en hos momma, så efterlängtad.

Kom till Kramfors vid 2 ungefär, god mat och trevligt sällskap.
Åkte vidare till Lillebror på backen vid 4 halv 5? Men han hade hunne åkt till stan (han skulle dit en sväng o sen vara tillbaka ganska snabbt), skulle tydligen vara tillbaka till 6 halv 7, men icke! Så de vart massa surr med dom som va där, och mycket bus med Anton istället.
När vi åkte till stan igen, för att fira Kusin som gick ut 9an, så mötte vi lillebror och jonna på väg. Typiskt!
Väl hos kusin så hade hon också åkt, så de vart massa surr med dom som va där, sen massa bus med wille och adam!
Men vi halv 9 gav vi upp firandet och åkte hemåt, fast först släppte mor o far av mig hos Louise, där hon, Dinka, Hanna, David och Larsson va.
Jag va så seg så mina öl tog tid, och jag va nog inte bästa sällskapet. Men jag hade trevligt.
Valvet vart de vid halv 12. Blandade känslor, va ju som supertrött! Men hann träffa lillebror och Jonna en sväng iaf innan dom gick hemåt för Jonna skulle upp och jobba.
Kvällen va lugn, rätt trevlig. Dennis kom vid 12 halv 1? de va kul, då vart jag super glad. 

Hemåt vid kvart över 2, somna ganska direkt.

Tycker inte om lång inlägg, för dom är så dryg o läsa. Så jag stannar här så få lördagen infinna sig i ett annat inlägg.  
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss