Gymet, sundsvall och hockey

Denna dag började tidigt, tack vare min korkade syster som inte kan lära sig att ringa i någolunda normal tid.
Hon ringde och väckte mig klockan tio över åtta. Bara för att hon skulle fråga när jag skulle på arbetsförmedlingen på torsdag. DUMT ATT RINGA OCH KOLLA DE PÅ DAGEN?!
Iaf så lyckades jag somna om lite, men vaknade kvart i nio och bestämde mig då för att kliva upp. Ringde och väckte Dennis som egentligen skulle ha ringt och väckt mig halv nio.
Sen gjorde jag mig klar och for till stan, tog upp Dinka och så bar de i väg på gymet. Gick lite tungt från början, men efter ett tag gick de bra. Skönt att ha komme igång igen. Hoppas bara det håller i sig nu då.

Efter en timmes träning så åkte jag till Momma, duschade och fikade, för vi halv ett kom Cissi och Dinka och tog upp mig också började resan mot Sundsvall. For på Birsta, köpte några smycken och en klänning. Är stolt över mig själv över att jag inte köpte några underkläder.
Vid halv fem åkte vi till Nils och Ida där även Lina och Odin var, satt o surra till klockan vart sex. Då var de dax att bege sig hemåt, skulle egentligen ha åkt tidigare, för jag och Dinka skulle på A-lagets match som började klockan sju.
Men vi hann se halv matchen iaf, och den gjorde dom riktigt bra. Så grattis till vinsten grabbar!


Efter matchen bar de iväg hemåt, så nu sitter jag här i min lilla vrå i källarn, spelar beta och sen ska jag lägga mig, blir tidigt upp imorgon med.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss