längesen sist

Oj, ja nu var de längesen man skrev, men ha haft lite fullt upp.


Men i fredags så åkte jag o solade vid fem tiden, sedan vart de till och hämta upp Dennis på busstation.
Åt när vi kom hem, sen la vi oss och kikade på Patrik 1,5. Riktigt bra må jag säga, är inte så förtjust i svenska filmer (förutom Beck).
Efter filmen så vart de SkipBo, och jag vann.

Sen vart klockan så mycket, så vi skippade en till film och såg på Las Vegas istället innan vi somna.


Upp halv nio på lördagen, for i väg och jobbade, var rätt lugnt hela tiden, så vart klar till halv tre.
Då kom Dennis och hämtade mig också for vi ner på stan, åt några vårrullar och sen gick vi o bowlade.
Men jag vart less efter ett tag så Dennis fick spela för mig istället.

Sedan åkte vi hem, duschade och ställde oss iordning och åkte till stan igen, for till Louise.
Började dricka öl, efter ett tag så kom även Lena och Sofie också, och lite senare Sandra med.

Halv elva åkte vi ner mot krogen, träffade massa roligt folk som man inte träffat på länge.
Så de vart en riktigt rolig kväll. Åkte hem och somnade nästan direkt.


Söndagen klev jag upp halv nio
, duschade och gjorde mig ordning för jobb. Började halv tio.
Gick bra o jobba förutom att maten tog slut tre gånger. Men men, klockan två kom Dennis och hämtade mig.
Åkte hem, kikade lite på Las vegas och sov en sväng, sen bar de iväg på jobbet igen vid halv 6.
De vart en lugn kväll så vi blev klar tidigt, Jessica gick klockan nio och jag stängde vid tio.
Men satt kvar och surrade en sväng med Kicki innan jag for hem.
När jag kom hem så satt Dennis och kollade på Beck, så jag sällskapade han, och innan vi skulle sova
så slog vi på ett avsnitt av Las Vegas, men jag va så trött så jag råkade somna innan de va slut. Hehe.


Vaknade imorse vid halv åtta av att Wille kom in på rummet och levde rövarn, men somnade om efter de, och klev upp halv tio, busade lite med lillpojken innan han skulle på dagis.
När han for så slog jag på Las vegas, men kände att jag va på väg o somna, så jag pausa och slog igen ögonen ett tag.


Och nu sitter jag och för över alla nya filmer på hårddisken.

Jessica ringde precis, frågade om jag ville jobba dubbelpass imorgon, och de tacka man ju inte nej till.



Nu blire en beta.

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss