Vad gör jag om 5 år?

Har inte vare så duktig på att uppdatera.
Men ha inte hänt så värst mycket heller.

Wille ha vare här idag, gosunge.
Imorgon bli de till att åka till Sundsvall med Louise, Johan och Dinka :) På Fredag blire till att dricka någon öl med Dinka och Louise hos Louise o hjälpa henne och skruva ihop möbler. Sen på lördag blire någon öl med Dinka och sen en sväng på krogen.
Till veckan bli de jobb på ons, tors, lör och sön. Men på lördag blire även till o fira Dinka, basta och dricka öl hos Ida innan de bli krogen :) Ska även försöka hinna med Övik kommande vecka.

Ha vare och kollat på A-lagets sista match för denna säsong ikväll, jag o Dinka. Bästa hemmamatchen dom ha spelat denna kvalserie. Synd dom inte spelade såhär tidigare. Men men, nästa år kommer ni med i division 1, om ni spelar som ni gjorde i serien :) Lycka till grabbar!

Har funderat alldeles på tok för mycket på framtiden dom senaste dagarna. Mår bara sämre och sämre.
VAD FAN GÖR JAG OM 5 ÅR?! Vart befinner jag mig? Jobbar eller pluggar jag? STORT MINUS FÖR FRAMTIDEN!!

Tack för ordet.
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss