fia med knuff är bäst!

Åkte till stan vid nio, hämtade korten på videoteket som jag har beställt på min älskade systerson. Träffade även Lollo och Fredrik där, dom var på väg till Övik dom på nå galej.
Själv for jag till Dinka, spelade Fia med knuff (jag vann båda gångerna), Skip-Bo (jag vann) och Yatzy (hon vann med ynka sju poäng, de va någon som inte höll tillräckligt hårt i tummarna för mig). En mycket trevlig kväll må ja säga!

Och nu kom jag precis hem, Louise va snäll och skjutsade hem mig. Så nu funderar jag på om man ska lägga sig o kika på Prison Break, men jag vill ju egentligen inte de, för de är ju sista avsnittet, vill inte att serien ska vara slut! Bannat också.

Men men, jag hör av mig imorgon, ska även försöka hinna med att fixa klart bloggen då. Tjing!

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss