Öl, shopping, öl, crousing.

Jobbet i fredags gick galant, kan de göra annat när man har 5 gäster?
Efter jobbet så for jag ner till Louise o drack en öl på hennes balkong och surrade massa skit. Innan pappsen kom och hämta mig vid halv 1.

Vid 9 kom Louise hem till mig på lördagen, fikade och sen drog vi till Sundsvall för en dag med massa shopping.
Köpte Bourne Triologin (som jag längtat), köpte 5 tub toppar (lila, rött, gult, svart och svart/vit med spets på, ja hör och häpna, förvandlas jag till färgglad, vad händer egentligen? jag blir lite rädd),  2 tunna tshirtar (beige och rosa, what the fuck?!), en film till Dennis och sen de jag är mest nöjd över, en svart tjocktröja, lite längre modell med en döskalle på ryggen, kan inte göra annat än att älska den! Bilder på kläder kommer sedan!

Kvällen bestod av öl hos louise med trevligt folk. Sen vandring ner på stan där alla splittrades iaf. Träffade massa roligt folk, men roligast var nog att träffa Carro, visste inte ens att hon va hemma! Vart så glad att jag inte visste vart jag skulle ta vägen!
Vid 4 kom jag & D hem till momma och la oss o surra lite. Sen somna runt 5?

Idag är de morsdag, grattis mamma! <3
Har vare och äte med massa. Inte sånn höjdare, men nu vet man ju de så nu gör man ej om de.


Och ikväll vart de X-man 2, bra som den första!
Men nu ska jag ta och lägga mig o se på förhäxad och sen sova! Imorgon är en ny dag och  ny vecka, vad händer då?

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss