Solnedgång och soluppgång.

Ja det är inte varje dag man både ser solnedgången och soluppgången, men de gjorde jag igår/inatt.
Stog i baren i princip hela kvällen med Karin, dom festade på som bara den. Hade riktigt skoj.
De va jag, Åsa, Jessica och Karin som jobba plus Åsas söta små barn som sprang omkring.

Vid kvart i 3 gick alla så då började vi städa, men vid 3 var Karin tvungen att åka, men de va förståeligt.
När klockan slog 4 så kom några grabbar från kvällens partaj och öppnade dörren och tyckte att de såg lite tungt ut och städa och frågade vilket hörn dom skulle börja i.
Snäll tanke! Hehe.

Kom hem halv 7 imorse, endast ont från höften och neråt men inte ett dugg trött.
Sen var de ju så fint väder så man ville ju egentligen inte sova, men de är ju nått som måste göras de med.

Denna soliga dag har bestått av fotboll i Resele, match mellan LIA - Resele. LIA va riktigt duktig, och dom som hade spelet hela matchen, men tyvärr vart de 2-2. Men bättre lycka nästa gång grabbar!

Nu ska jag allt ta och göra klart min blogg, så vida inget kommer i mellan, men de tro jag inte!
Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss