bättre i magen

Åkte till lägenheten igår, spelade gh. Sen vart de till o se Bring it on 1, hade tänkt se alla :)
Sen vart de sova runt halv 2. Vaknade 7 när mamma ringde, så kom hon o hämta mig vid kvart i 8.

For till syster o wille för o va barnvakt medans syrran skulle på nån koll för magen. Låg mest i soffan o myste med Wille, ha fortfarande lite ont i magen. Men betydligt bättre än igår o förrgår.
Myste massa iaf, sen vid 10 for vi hem. Mamma släppte av mig i lägenheten, så satte jag mig o spelade lite GH o städade i ordning lite innan syster kom o hämta mig vid halv 12, for upp till Forsmo, ha myst o lekt massa med Wille. Nu for han och jag ska ta o städa upp lite på rumme här o sen lägga mig o kika på nån serie eller Bring it on 2.
Postat av: beautyandcrazy
URL: http://beautyandcrazy.blogg.se/ 2009-11-03 / 20:03:08

snygg bild du har på headern :)


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss