dålig update

Ha vare sjukt dålig på att uppdatera senaste två veckerna. Men de bero på att jag ha vart hos Dennis, o där finns inge internet. It sucks!
Ha dock funderat på att skaffa mobilt bredband, be Louise fixa de åt mig kanske :) Få se när pengarna vill finnas.

Skulle egentligen åka o träna ikväll, men då skicka Louise o sa att hon va för trött för de, så då vart ja också trött, eller lat rättare sagt :P Men sen ringde hon o sa att hon ångrat sig o om jag skulle med, ja men de tyckte ja att ja kunde. Men direkt efter vi lagt på så ångra jag mig pga min huvvevärk :P Illa! Men imorrn blire träning :) Härligt!
Ligg nu o fundera på vad ja ska hitta på. Är så seg så bli säkert inget vettit alls gjort, lär nog bara ligga kvar här. Aja, visa sig ju :P

Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss