Horoskop

Oxen 20. april - 20. maj
Dagens ord: Ge kärleken en ny chans. Kom ihåg, var den kom ifrån, och hur den en gång har varit. Det kan bli så igen.

Jag gillar inte horoskop ibland, dom är så konstig.

I lördags så kom jag hem vid 2 från stan, då va Wille här o härja. Myste massa. Han bäddade ner oss i sängen. sååå mys!
Sen vid halv 7 så for jag ner till syster o hans med han. Satt där o surra o kika på tv. Hans bjöd på öl och en drink, gott! Vid halv 10 hämta Louise mig, o då vart de partaj o krogen. Mycket rolig kväll :)

Igår for vi till syster o Hans, eftersom Hans fyllde år :) Mycket trevligt :)

Idag ligger jag i Forsmo, håll på o tvätta arbetskläderna. Ska till o göra mig lite gröt nu :)
Postat av: becca&emelie
URL: http://onlytwogirls.blogg.se/ 2009-11-16 / 16:24:58

frågestund på bloggen, fråga gärna något?:D


Namn:


E-Post: (Publiceras Ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Komma ihåg dig?
rss